1/26/2013

ZAWIESZAM BLOGA!

W zasadzie już go zawiesiłam... Nie mam kompletnie na niego pomysłu. Od jakiegoś czasu piszę nowy, jak dla mnie całkiem inny niż ten blog.. też o 1D. Jeżeli osoby, które czytały tego bloga mają ochotę czytać mojego nowego, to zapraszam: NOWY BLOG ;) Mam nadzieję, że się spodoba, a mi nie skończy się tak szybko wena... jeżeli coś będzie nie tak, tym razem zaczerpnę pomocy u specjalistek (czyt. moich ukochanych Directioners: Marty i Ali)

Jestem mega wdzięczna, że czytałyście tego bloga i zachęcam do czytania nowego opowiadania ;)
xoxo

4 komentarze:

  1. blagam nie zawieszaj -.-

    no i wpadaj do mnie jak masz czas i jezeli chcesz to zostawiaj komentarze http://yoursmmille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, może jeszcze uda mi się coś wymyślić ;) ale zapraszam też na nowego http://trulymadlydeeplyinlovewith1d.blogspot.com/ ;)

      Usuń
  2. Nie zawieszaj, no :c Tak czy siak, Zgłosiłam cię do The Versatile Blogger Award. Wiecej u mnie:
    one-direction-new-story.blog.onet.pl :) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś wymyślę ;) Ostatnio rozmyślałam nad kolejnym rozdziałem żeby tu dodać, więc może się uda xx

      Usuń